Reunion oh Reunion..

Yer..tajuk bergapo ni? Maaf takde kaitan dengan catur...tapi bertahannya ambo dalam arena catur hari ini sebab sekolah ni jugok (sekolah ahmad maher), form 1 ingat lagi gi main kat asrama puteri, masa tu tok pahe gapo sekaro, tibo2 arwah cikgu Din dan cikgu Soh (ayoh kepada azianti, maher 94 jugok ni) dapat kesan bakat ambo, sampai lah hari ni kenapa semangat sangat ambo dengan catur, tok lain dan tok bukan, sebab arwah2 ni lah sangat semangat ngajar ambo dan saing2 seangkatan, tok napok penat lelah, hanya nak naikkan nama Maher dan MSSK...so sampailah hari ni, jika masa ambo untuk main dah berkurang, ambo harap ambo nok curah ilmu ambo ni pada anok bangsa sediri...gitulah..jadi kesimpulannya reunion ni meme ado kaitan dengan karrier catur ambo..

Batch 90-94 ni batch sekali SPM nge ambo..banyok kenangan2 manis dan pahit sebenarnya..biasalah budak2 sekolah..layan jer lah gambar2 ni...semoga jalinan persahabatan sentiasa berkekalan, usah berdendam dengan kisah silam jiko ado, ado hok kito tok kenal kita rapat-rapatkan, yang dan kenal kita akrabkan, yang dah akrab kita kukuhkan ukhuwah sesamo kita...paling biso Cikgu pun mari..terimo kasih Cikgu Mazinah Muda....

We are friends


Boleh jersey felda united...balik dumoh paka terus wat tido


5 Sains 1...ni jah hok mari..mano wei hok lain, report ko pengetua baru tahu..monteng!

Ilir kei tuh

Comments

Popular posts from this blog

Ariez Azman The Empty Bench is a second GRAND MASTER in Kelantan and Malaysia!!

Taulani Tukiran Johan First Sunday Febuari 2013

SET KAYU GOLF UNTUK DIJUAL