Posts

Showing posts from July, 2017

Reunion oh Reunion..

Image
Yer..tajuk bergapo ni? Maaf takde kaitan dengan catur...tapi bertahannya ambo dalam arena catur hari ini sebab sekolah ni jugok (sekolah ahmad maher), form 1 ingat lagi gi main kat asrama puteri, masa tu tok pahe gapo sekaro, tibo2 arwah cikgu Din dan cikgu Soh (ayoh kepada azianti, maher 94 jugok ni) dapat kesan bakat ambo, sampai lah hari ni kenapa semangat sangat ambo dengan catur, tok lain dan tok bukan, sebab arwah2 ni lah sangat semangat ngajar ambo dan saing2 seangkatan, tok napok penat lelah, hanya nak naikkan nama Maher dan MSSK...so sampailah hari ni, jika masa ambo untuk main dah berkurang, ambo harap ambo nok curah ilmu ambo ni pada anok bangsa sediri...gitulah..jadi kesimpulannya reunion ni meme ado kaitan dengan karrier catur ambo..

Batch 90-94 ni batch sekali SPM nge ambo..banyok kenangan2 manis dan pahit sebenarnya..biasalah budak2 sekolah..layan jer lah gambar2 ni...semoga jalinan persahabatan sentiasa berkekalan, usah berdendam dengan kisah silam jiko ado, ado hok ki…