Laporan Sukan Staf IPTA di UUM 2012

 Team ambo..red knights alaf baru

Sedang pelajar IPT rancak bermain di GACC, staf IPTA pula berhempas pulas berentap di Sukan Staf IPTA di UUM, Sintok, Kedah. Pertandingan yang dijalankan secara round robin bermakna semua pasukan tidak boleh mengelak bertemu dengan semua pasukan yang lain. Bermain sebanyak 11 pusingan bagi kategori berpasukan lelaki dan 7 pusingan bagi kategori wanita sudah cukup "PUAS" dikalangan pemain yang datang bukanlah semata-mata mengejar pingat, tetapi yang lebih penting silaturrahim dikalangan staf di seluruh IPTA..

UiTM telah dinobatkan sebagai Johan Kategori Berpasukan Lelaki, manakala UPM pula meraih pingat emas bagi acara berpasukan wanita. Pingat Perak dan Gangsa bagi kategori berpasukan lelaki di menangi oleh UTM dan UTHM, manakala KPT dan UiTM masing-masing meraih Perak dan Gangsa bagi acara berpasukan wanita.

Keputusan lengkap adalah seperti berikut (klik untuk paparan lebih jelas) :

Kategori Wanita
Kategori lelaki

Syabas diucapkan kepada semua pemenang dan terima kasih penganjur (UUM, diketuai oleh En Nazly), arbiter (En Syed dan En Marzuki) yang telah berjaya mengawal keadaan sepanjang kejohanan berlangsung dengan jayanya.

Berikut sekitar suasasa pertandingan dan of course ler banyak team UTM punya gambor mugo blog ambo tu gak.......





Comments

Popular posts from this blog

Round 1 @ Asian Amateur

SET KAYU GOLF UNTUK DIJUAL

Majlis Makan Malam PCNK 2016